Monday, May 07, 2007




حـالـة قــــرف






من فترة و انا شبة مبتعد عن اي كتابة او حتي تعليق


معرفش اية سببة و لاكن هي دي الحالة العامة للناس كلها


عموما ساعات بخش عند طهقان او طهقانة او نبيذ

او فارساو ميمو و ساعت مفروسة في المحروسة


و ما بقدرش ما اعلقش و الله موش حبا في التعليق


و لاكن علشان بس اقولهم اني فاكرهم و دخلت اضحرج السلام او الصباح


الي ان وصل ألي اليوم ايميل ميزين بصورة و بصراحة حسيت انها مرسومة علي طهقانة و طهقان


ولذلك اهدي لاحبائي طهقان و طهقانة هذة الصورة مع تحياتي و سلامي لكم جميعا



ياسر عوف

4 Comments:

Blogger bastokka طهقانة said...

ههههههههههههه
لا لا انا اضربه بالنار و ازروط التورتة بدمه
ميهونش عليا
و خصوصا في ليلة الدخلة
طيب اسيبه يثبت نفسه الاول
الا لو دي تورتة عيد الجواز العاشر


بس انا لا انكر اني احب جوزي حبا جما و لولا حبي ليه مستحملش عمايله و هو طيب بس نفسه يجرب البوظان
ما تيجي تديله كورس فئدان يا ابو نيمو

ههههههههههه
اوروفوار

7:58 PM  
Blogger yasser_auf said...

كورس فقدنة برضة انا الي اديهولة بتاع الشاي من الفلبينية و لا بتاع محطات الديش المشفرة و لا بتاع سيتات النت الخبيثة و المواعيد الغرامية في صفحات جواز دوت كوم

لا يا ستي دة جوزك يدي كورس انحراف للبلد دة انا ملاك جنبة

تحياتي

7:32 PM  
Blogger حواء said...

مع ان الاهداء ده لطهقان وطهقانة لكن حبيت برضه اعلق عالصورة هى صحيح حلوة اوى ومناسبة للكوميديا اللى بتجمعهم لكن مفتكرش ان طهقانة حيهون عليها جوزها اللى بتحبه موت

5:04 PM  
Blogger طهقان said...

عزيزي يوسف

الف شكر انك افتكرتنا
بس ياريت تفتكرنا بحاجة كويسة


بس بصراحة باحس انك الوحيد او من القلاقل اللي فاهمني صح

وبتعرف تقرأ ما بين السطور

لذلك
احط ايدي في ايدك
واقول لك

كلنا لها

9:54 AM  

Post a Comment

<< Home